Veckan via tingen: vecka 15

För tillfället besatt av:
 
Noveller om resor när jag reser - Resa med lätt bagage av Tove Jansson
Grillad zucchini i olivolja med lite havssalt
Lyxa till det ibland med en caipirinha vid havet
Dela på en açaí-sorbet med granola. Ett brasilianskt bär som smakar ungefär som blåbär.
 
1 ISA:

skriven

Den där sista bilden såg ju sjukt frestande ut, spännande grej! Låter även väldigt härligt med en egen utforskningsrunda av staden, från föregånede inlägg! tack förresten för svar på vad du gör där, låter väldigt härligt och som en bra idé att dra sådär! kram

2 Amanda:

skriven

Men så kul sammanträffande - en av de få böcker jag tog med mig i senaste flytten var just 'Resa med lätt bagage'. Sällan jag hör om någon annan som ens känner till den :)

Svar: Vad kul! Jag hade heller inte hört talas om den förrän jag såg den gömd på en hylla i en bokaffär. Trodde jag läst allt av Tove Jansson men tydligen icke. :)
Sara

Kommentera här: