Lucka 10: En bild på ditt favoritplagg just precis nu

Men gud, VAR har hon köpt den där snygga outfiten? tänker ni säkert nu. Eller inte. Det här är alltså så mycket jag orkar bry mig om kläder för tillfället. T-shirt, pyjamasbyxor och en kofta som är som en filt. Raggsockar ej med på bild. Måste säga att de där pyjamasbyxorna är bland de skönaste jag haft. Dessutom gillar jag rutigt. Är just nu ett fan av allt som är okej att skita ner, som sitter löst och som värmer. Högre krav har jag inte.
 
Tio minuter efter att den här bilden togs dog min dator. Den verkar inte gå att återuppliva. Alla foton, texter och illustrationer från de senaste tre åren är borta. Har haft det på känn så jag har framkallat mina viktigast bilder och sparat en del på annat håll. Som tur var (tänk annars om Noahs första tid i livet försvunnit!). De följande dagarnas blogginlägg är förprogrammerade. Får se hur jag kan följa med i julkalendern efter det eftersom jag inte har något kvar av årets foton.
 
Ja, ja. Jag har en gammal dator som fått rycka in nu i alla fall. Kanske jag får blogga bilder från 2011 istället.
 
(Lucka nr 10 i Emilys julkalender)
 
1 Maria Ekblad:

skriven

Åh fy, det är så jobbigt att bli av med bilder och allt man har i datorn. Tur du hann framkalla lite och så!

Svar: Ja, men så dumt att inte göra backup alltså. Ska vara försiktigare från och med nu.
Sara

2 Elena :

skriven

Nej, det är inte så lätt! Men som tur börjar min halsbränna försvinna nu. Dock har jag fått en tråkig förkylning istället ):

Kommentera här: