Tillfälligt avbrott

Blogglusten rann ur mig i samband med datorkraschen så det bidde inga fler julkalenderluckor. Nu väntar jag på en ny mac. Min gamla dator från 2011 kan inte läsa av varken kamera eller mobil, så jag kan inte blogga det jag dokumenterat nu heller. Suck. Men lagom till jul och nyår hoppas jag vara igång igen. I bästa fall redan nästa vecka. Till dess tänker jag dricka glögg och leka tittut med min fina unge.
 
1 Linda:

skriven

det e tråkigt :)

Svar: trist när man precis börjat komma igång lite
Sara

2 Sandra Lundin:

skriven

Mysig bild och att leka tittut låter också som en fin syssla :)
Tråkigt med din dator dock och att det inte kommer fler fina lucköppningar härifrån. Hoppas det löser sig snart!

Svar: Tack! Det får bli julkalender nästa år istället. :)
Sara

3 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Åh trist med datorn :/ här är det nästan samma.. Måste köpa en ny dator, kör just nu bara med mobilen :( saknar att kunna lägga in bilder, redigera osv :( hoppas iaf ni får en härlig jul :)

Svar: tack detsamma! nu har min nya dator kommit. kan berätta att surfupplevelsen är underbar efter att ha suttit och fipplat på en liten mobil i flera dagar. du har något att se fram emot. haha, vilka lyxproblem vi har. god jul!
Sara

4 K- S:

skriven

Ha det så trevligt! :)

Svar: tack detsamma!
Sara

Kommentera här: