Fishy

Dra på trissor. Fick en dag för mig själv att upptäcka stan på egen hand. Kändes otroligt lyxigt att slippa dra på en vagn över kullerstenarna och att bara kunna titta in i de små affärerna genom fönstren. Men ovan som jag är vid att bara vara jag nu för tiden saknade jag den lille efter cirka en kvart och blev lite blödig. Satte mig på en portugisisk restaurang och åt grillad gös och tittade på folk. Funderade på vad folk egentligen jobbar med här. Särskilt vad internationella personer sysslar med. Det finns många utlänningar bosatta i området. Man borde kanske starta eget här?
 
1 Maria Ekblad:

skriven

Men ååh vad jag vill resa när jag ser det här!

2 Ida:

skriven

Kan inte se mig mätt pa den där fisken.

3 Sandra Lundin:

skriven

Så härligt att jag hade lite inlägg att läsa ikapp här inne hos dig. Tycker så mycket om ditt sätt att måla upp din värld och vardag. Så fint!

Kommentera här: